Az Alapszabály margójára. „Lenni, vagy nem lenni?”

Ez itt a kérdés!

 

Az Alapcsabály, ami bent van a Dokumentumtárban, nem az, ami „annak előtte” volt. Ez egy vadonatúj, „emlékekből és igényelből” összeszedett, hiszen az EREDETIT elnyelte a Föld, azaz a Kapcsolat átalakítása folytán elveszett.

 

Csináltam három „új dokumentumot”, de úgy tünt, nem érte el azt a színvonalat, amit egy dokumentumnak tartalmaznia kell. Ebben volt egy „alapszabály” (így, kisbetűvel) hiszen fércmű volt. Volt másik kettő is. Az első „békéltető tárgyaláson” /ahol nem ennek minősége volt a téma/ miután ez is szóbakerólt a mi Sárkánykánk részséről, szó nélkül töröltem, hogy ez ne legyen a „békekötés” akadálya. Megjegyzem: Abban benne volt mindaz, ami a mostaniban, amit Andrea Belák állított össze, Én ellenőriztem, és Andrea Mina tett be a Dokumentumtárban. Így feltételezhetó, TUDJA IS, mi áll benne!

 

EGY MONDAT AZ aLAPSZABÁLYBÓL:

Vannak kialakult szabályaink, amiket minden tagtól elvárunk.  Ilyen például az idősebbekkel való szolidaritás és  tiszteletadás kérdése. Megjegyzem: Azért kellett újat írni, mert a Mina Andi által „szerkesztettbe” bekerültek olyan „gondolatok”, amik ellen tiltakoznom kellett, és kimaradtak olyanok, amiket HIÁNYOLTAM.

 

A mostanit elfogadtam Én is, (Vénasszony készítette) Sárkányka is, hiszen feltette. Akkor pedig tudnia kellett, hogy azzal, amikor NEM TARTOTT VITAPARTNERNEK, vagy éppen „felelőtlen pasasnak” tartott, aki még egy klubot sem képes normálisan összehozni, MEGSÉRTETT. Megkértem segítségnyújtásra, amit nem tudott megoldani: Nem tudta az „analfabétaságom okán DUPLÁN SZÜLETETT klub egyikét megszüntetni. (ezt később Sebaj, aki „előkerült”- 2 perc alatt megoldotta..)

 

Ennyi a bajok forrása. Azt a „mondatot” hiányolom, ami az említett §-ból fakad: „Elnézést kérek”. Az ilyen mondatok elmaradása nagyon fáj annak, aki ezért a klubért annyit tett, mint Én. Azt is kell tudni a Tagságnak, hogy ezt a Klubot sajátomnak tekintem, mint ahogy az ultis MULTAM is az enyém VOLT. Felszámoltam azért, mert „vérig sértettek” a „volt barátaim”.. De azoknak megbocsájtottam, akik továbbra is azok szeretnének maradni. EZÉRT HOZTAM LÉTRE egy új Klubot.. (aki nem hiszi, járjon utána) Szilárdbá' baráti körének Ulti-klubja

http://www.facebook.com/groups/293385447384751/

 

Ha ezt a „kérdést” Ma nem sikerül úgy megoldani, HOGY NEKEM IS TESSEN, kétévi munkám eredményét kidobom az ablakon. Ultis klubomhoz hasonlóan csinálok egyet: CSAKIS A BARÁTAIM SZÁMÁRA, akik úgy fogadnak el, amilyen vagyok.

Szerző: Szilárd bácsi  2012.01.31. 07:54 Szólj hozzá!

Címkék: barátság elemzés

A bejegyzés trackback címe:

https://szilardba.blog.hu/api/trackback/id/tr474014333

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása