Magyika...

 

    Hatéves számítógépes múlttal a hátam mögött, amiből egy év tanulással és játékkal telt el, eljutottam oda, ahol megtanultam írni. Ez a Figyelőnet Bemondó oldala volt. Aki szerepelt ezen a portálon, tudja, milyen véres csaták színhelye volt. Amit hamar „kinőttem” és rátaláltam a Kapcsolat.hu oldalára. Két okból szerettem meg:

 

  1. Megtaláltam a Gyurcsány-blogot, aminek olvasója lettem.

  2. Önálló blogokat is írtam – mindenfajta témában.

 

Már ekkor kialakult körülöttem egy ismerősi kör, akik szívesen olvasták írásaimat és viszont.. Legtöbb írásom témája Gyurcsány volt. Na meg a Naplóm, amivel elszórakoztattam akkori ismerőseim szűk táborát. Néhány név a kezdetekből: Első volt Malacka, aki bevezetett a Net világába. Addig azt se tudtam, hogy kell ismerősre szert tenni.. Azán jöttek a többiek: Lilike, Lökösné, Tigrincs, Kistigris, Giresse, Sebaj és mások. Köztük volt Magyika is.

 

Amikor már elég sok ismerősöm volt és sorra alakultak a Közösségek, nekem is az volt a célom, hogy csináljak egyet. Tagja voltam sok Gyurcsány-közösségnek. Egyikse teccett. Próbálkoztam, nem sikerült. Mire észrevettem, Atíz (Zita Berger) mindig „lenyúlta”. Így az általam kezdeményezett Közösség az Ő irányításával múködött. Persze hogy nem teccett! Addig próbálkoztam, míg eccer (véletlenül) sikerült létrehoznom a Gyurcsány Ferenc tisztelői körét. Nagyon örültem neki! Volt is jelentkező bőven, egyik fele itt van köztünk, a másikat elfújta a szél. Citoyen, Kataaa, Pacis, Fehér Rózsa, Kacu, Hornista, Plenair, Macskamúmia, Atiz,

- hogy csak a legismertebbeket soroljam - különböző okok miatt távoztak.

 

Felmerült egy élő találkozó szervezése: Atíz gondolata volt, egy budai teaházban szervezte meg (szerintem) az első politikai indittatású találkozót. Azon Én is, Magyika is résztvettünk. Véletlenül egymás mellett ültünk. És sört ittunk.

 

Annak a találkozónak nem lett folytatása. Atíz sok Közösséget csinált, nem hiszem, hogy volt, amelyik fennmaradt. Távoznunk kellett, (jött másik csoport) Magyika javasolta, folytassuk egy közeli sörözőben a beszélgetést. A 15 jelenlevőből kb. heten átmentünk és megfejeltük a beszélgetést vagy két órával + két korsó sörrel..

 

A találkozó és a tagság igénye odavezetett, hogy megszerveztem az első személyes találkozót az Alma Materba. Jól sikerült, megismertük Gréczy Zsoltot, aki azóta is tartja velünk a kapcsolatot és akivel számtalanszor találkoztunk rendezvényeken.

 

A találkozó felvetette egy problémát: Jó az élő találkozó, de ha a szervezőt benne hagyják a pácban, annak van anyagi vonzata: Ugyanis sehol nem adnak ingyen helyet arra, hogy politikai meggyőződésünket megerősítsük.

 

Ez után alakultunk Klubbá. Nem volt zökkenőmentes, elvesztettünk néhány vezető szerepet játszó tagunkat, akik nem akarták elfogadni: „biztosíték nélkül” nem lehet tervezni. Ekkor alakult meg a klub MAGJA és felvettük a BÉK nevet. A klubnak végig MAG-tagja volt Magyika. Sajnálta, amikor szanatóriumi kezelései miatt nem tudott eljönni. Volt eset, amikor hozzá igazítottuk az időpontot. Nem jött egyedül, mindig elkísérték barátnéi, Panni és Macskamama + egy számítógéppel nem rendelkező szomszéd. Az Ő társaságuk mindig vidámságot varázsolt a társakra is.

 

Talán nem volt véletlen, hogy mindig kísérettel jött.. Asztmája indokolta, hogy legyen mindig mellette valaki, ha segítségre szorul. Ezt viszont soha nem mutatta.

Nemrég egy este felhívott. Rögtön megéreztem, nagy a baj. Mint amikor a fuldokló segítségért kiált. Próbáltam vígasztalni, ne féljen, meggyógyítják! De érezte, hogy ez más, mint az előzőek. Panaszkodott, ami nem volt szokása. És félt. A haláltól félt.

 

Ezért is kerestem annyiszor telefonon és érdeklődtem az ismerőseinél felőle. Sejtésem beigazolódott. Magyika itthagyott minket. Erről a szomorú esetről Panni adott elsőnek hírt. Dozsóka megerősítette és ígérte, hogy szólni fog a temetéséről. Ma emlékezzünk meg itt, a virtuális világban kedves elhunyt Barátunkról. Emlékét megőrizzük a lelkünkben, és ha Rá akarunk emlékezni, megtehetjük, ha betekintünk a Dokumentumtárba.

 

Aki megteheti, kísérje el utolsó útjára. Nyugodjék békében.

Szerző: Szilárd bácsi  2012.04.03. 09:14 1 komment

Címkék: blogok barátság napló

A bejegyzés trackback címe:

https://szilardba.blog.hu/api/trackback/id/tr174360499

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

zalac60 2012.04.03. 14:54:33

Egy értékes emberrel lettünk kevesebbek. Nyugodj békében Magyika! Emlékedet őrizve búcsúzom Tőled.
süti beállítások módosítása