Ennyi csapás SOKK

 

egy hétvégére!

 

Beszámoló „Papa” kalandjairól

 

-egy balul sikerült hétvége kapcsán-


 

Kedves Családom! -és mindenki más,-akit érdekel:   Mi történt Velem az elmult hétvégén. Szokásomhoz híven kártyázni indultam pénteken 11 óra 01 peckor Sárospatakról.Az úticél Budapest,- szerencsi „átszállással”../akkor még nem gondoltam,- hogy ez nem „át,-hanem LESZÁLLÁS lesz”,- és nem a szokásos módon fog végződni. Semmi gond nem volt Szerencsig. Ott kezdődtek a „bajok”: A vonatnak az a kocsija, amiben én (is) utaztam,-éppen a sínek közötti átjáróban -állt meg. Legalábbis AZ A VÉGE, -ahol „leszálltam”...


 

Habár „feltankoltam” félnapi élelmet és italt, /3 db. Balaton-szelet + 3 doboz Red Bull „energiaitalt”/- nem adott SZÁRNYAKAT!- a „leszálláshoz!” Pedig már egyet megittam,-gondolva:-Ez majd segít az ÁTSZÁLLÁSKOR!


 

Tudni illik,- Szerencsig személyvonattal mentem,- onnan INTERCITIVEL!Nem illik megvárakoztatni a partnereket! Neki is kezdtem,-kapaszkodtam is az ajtón lévő „kapaszkodóban”,-Lépnék le,- és a LÁBAM nem akar „földet érni”!


 

Pedig „csak 30 cm. hiányzott!”-Ha hozok „gólyalábat”- meg is úsztam volna: de ki gondolta volna, hogy nem képes az a vén csont MEGNYÚLNI ilyen kicsit! De azért lekerültem: Cak nem LÁBRA, hanem HÁTRA! Úgy „elterültem”, mint a béka!-Nem a „ződ”,- amitől a feleségem annyira fél,- hanem a TEKNŐS!


 

Pislogtam,- mint a MISKOLCI KOCSONYÁBAN a béka...”-Pedig még csak Szerencsen voltunk..Aztán „körbeálltak”.../-már azt hittem,- a Menyországban vagyok, -de az még odébb van../ -Hogy érzi Magát?- kérdezte „Walaki”... -Hol vagyok?- kérdeztem vissza... -Szerencsen,-”jóember”..-de ekkor már segítő kezek talpra állítottak... -Az jó...-Mert akkor „megérkeztem”...


 

A Red Bull mégsem adott „szárnyakat”,-össze is tört az -”egyik”- vérzett az ujjam / 3 is/így betértem a Forgalmiba,- hátha sikerül állátni sebeimet. -/nyalogatni nem akartam/

Sikerült! Egész szakszerű ellátást kaptam: Sebtapasszal, a la'-natúr leragasztották. Kicsit hiányos volt a mentődoboz,- de SEBAJ!- Már „elvérezni” nem fogok!


 

Qrvanagy szerencsém volt a „felszállásnál”! De a LE”szállóknak” is! Ugyanis EZAVONATIS úgy állt meg, hogy a 22-es kocsi ajtaja az ÁTJÁRÓRA esett!Egy volt a szerencse! Nemhiábavoltunk Szerencsen, hogy senki nem esett hanyatt, se seggre, mert elegen voltunk felszállók, így elkaptuk az éppen „elesni készülőket!”

Aztám FELSZÁLLTUNK! -azaz „kapaszkodtunk”,- az a 30 cm. Most is NAGYON HIÁNYZOTT! -De most is akadt „segítő kéz”- aminek hathatós segítségével FEL TUDTAM SZÁLLNI! -Felnyomtak! Aztán mikor már „helyemen voltam”, néztem szét Magamon: Az „ágrólszakadt”- nézhetett így ki. -Akkor még nem tudtam,-hogy LESZ EZ MÉG ROSSZABB IS!


 

Közben „Walaki” rádiót hallgatott.-Épp mellettem ült,- és odaszólt: -Szerencsen földrengést észleltek. -Mikor?- kérdeztem „ártatlanul”. -11 óra 45-kor... Akkor döbbentem rá,- hogy hisz azt Én okoztam!


 

Pesten már vártak a „haverok”,-és a „nap végére”- úgy álltam fel az asztal mellől,- hogy a CSUPASZ VERÉBNEK több „taluja van”,- mint nekem PÉNZEM!Pedig „másnap” VERSENYEM VOLT! -Ehhez meg pénz (is) szükségeltetik. Kértem..-Kaptam is,- mert a VERÉBISMADÁR, /mégám „becsületes”/- így ebben sosincs hiány!


 

Meg a BALSZERENCSÉBEN SE!- Mert ha egy „üzlet beindul”,- akkor az MEGY! -El,- mind egy szálig! -Na de Engem „nem olyan fából faragtak”,- hogy feladjam!Ujabb „tőkeinjekció”,- és irány az IRODA! Majd ott /-egyik „kártyás barátomé”- és én vagyok az ALBÉRLŐ!/ Hárman voltunk,- a „gazda”,-/Józsi/,-a „kártyatépő” -/a Gyuri/ + ÉN /a Csupasz Veréb/ Némi vigasz, hogy HAZAI PÁLYÁN sikerült valamit „lefaragni az adósságból”!Meg is „üzentem a feleségemnek”, -/telefonon/- hogy délre otthon vagyok!


 

Az úton hazafelé azért még történt „egy és más”...Felakasztottam a kabátomat,- és „bevágtam a szunyát”. Aztán felébredtem,-/már HATVANON túl voltunk,- még „hetvenen is”!- és ilyenkor már ki is kell menni: Ki is mentem.

 

Ekkor még MEGVOLT! /legalábbis azt hittem/ Elémkerűlt egy "vasuti felmérést végző" nagyon rendes hölgy:- Nem "rokona” Gaskó Elvtársnak!
-Hogy vagyok "megelégedve" a MÁV- val?-kérdi kedvesen
-Ha röviden kérdi, -SEHOGY! Bővebben: MÉG ÚGYSE!
Jól "elszórakoztunk",- de amikor haza akartam TELEFONÁLNI,- "hült helye volt"- a telefonomnak! Pedig "Lepsénynél még MEGVOLT"!

Ehhez képest hogy vasárnap "éjszakára" minden kedvem elment, az már "csak HAL A TORTÁN!"Habár én a "halat se,- a tortát se" szeretem,- ennyi CSAPÁS egy "hétvégére" kicsit SOKKKK volt!
-De TÚLÉLTEM! Ez se semmi! Ma pedig dolgom volt, az ellopott telefont kellett sürgősen pótolni! -SIM kártya + a telefon = +Még "húsz rongy". Ez hiányzott csak a "boldogsághoz!"

-Csak azt tudnám,- a Közelmúltig bezárólag- hogy tudtak ÉLNI AZ EMBEREK -telefon nélkül? Ma "mozdulni se tud" valaki,- ha LEMERÜL A MOBIL!

Így ért véget a hétvégi kalandom. De mivel „Soha nem adom fel”!- a hét végén újra KALANDRA FEL!- megyek Pestre.

Ez az írás most S Ó S /nem „sós”/-inkább ”segítségkérés” egy „Vén Hülyétől”, - akinek a fejelágya sosem fog már benőni,- de minek is, erre a kis időre?

 

Még a MAMA IS! megsajnált /pedig ez nála NAAGY SZÓ!/- és megdobott egy „Ötössel”, de ez édeskevés ahhoz képest,- amilyen naaagy x@rban vagyok..

 

Ha „segélykiáltásom”- elhallatszik az ÉGIG,- és nem talál süket fülekre, akkor egy kis KP-t -/az ez évi összes „ajándékozás” terhére/ most lenne időszerű átutalni:

-Ha nem esik nehezetekre.. Kis kp is jól jönne ilyen szűkös időben,- mikor VÁLSÁGBAN VAN nemcsak az ORSZÁG,- de még a „Papa” is!

 

Előre is köszönom!

 

röviden”: PAPA, „bővebben kifejtve”: a Vén Hülye...

-aki már „erre a kis időre” az is marad-

 

Szerző: Szilárd bácsi  2009.06.09. 09:25 Szólj hozzá!

Címkék: család gazdaság humor ulti

A bejegyzés trackback címe:

https://szilardba.blog.hu/api/trackback/id/tr951173176

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása