Jöttem, láttam, győztem!

 

Mondta valamelyik római császár egy sikeres hadjárata után.

Én viszont „vesztettem”... Sokat...Lehet,- hogy MINDENT!-

 

December 14.-e „szomorú vasárnap”- a számomra. Elvesztettem a „hitemet”,- hogy hinni lehet az emberekben. A kedvemet,- hogy érdemes harcolni az igazunkért. Talán barátokat is,- akikről azt hittem,- azok.

 

Most megint „válaszút” előtt állok: Be,- vagy kiforduljak. A kérdés csak az: Érdemes? Van még olyan,- aki hajlandó akár a KISUJJÁT MOZDÍTANI,- amikor szükségem lenne a segítségére?

 

Szerintem nincs. Mindig is magányos farkas voltam, amikor valamit „kiharcoltam”, a koncért már voltak „tülekedők”- akik még a vonyításból se vették ki a részüket!

 

Elfáradtam az értelmetlen küzdelemben. Nem értenek meg,-félremagyarázzák mondanivalómat,- nem azt olvassák ki írásaimból,- amit leírok. Be kell látnom,- hogy „Szél ellen nem lehet pisálni”!

 

Ők többen vannak! -Akik nem akarják,- hogy én is OTT LEGYEK,- mert akkor lesz,- aki „kavarja”- és már nem is lesz érdekes az,- hogy Ki x@rta! Talán igazuk is van. Nélkülem jobban megy minden. Hiszen jól érzik magukat ,- ha nyakig ülnek a x@rban. Mert az jó meleg. Kavarás nélkül meg sokáig ki se hül.

 

NEM AKAROK DEBRECENI DIÁK LENNI!

 

 

-Talán ismerős a kép: Nyilas Misi mondta az után,- hogy hazug,-tolvaj,-csalónak bélyegezték meg tanárai a fegyelmi tárgyaláson. Amikor kiderült az „ártatlansága”,

csak néhány tanár „vígasztalta”,- a többi úgy tett,

mintha semmi se történt volna.

 

Körülbelül ezt éreztem én is azon a vasárnapon.

Cserbenhagytak a barátaim. Barátaim? -Ki tudja.

Lehet,- hogy Pistinek van igaza: (Ivaskó,

ha Walaki nem tudná) -Az a BARÁT,- aki a kertet ásózza!

Lehet benne walami:-Pláne,- ha „önzetlenűl” csinálja.

Mert akivel „nap-mint-nap kártyázik az ember,

az PARTNER. -És ami neki jó,- az nekem nem.

Persze fordítva is igaz.

 

Hát ezért nem akarok olyan közösségbe tartozni,

amelyik a tagjait nem védi meg.

És mennél több közösségbe tartozik az ember,

annál több „seggberúgást”- lehet begyűjteni.

Mert lehet kapni a SZÖVETSÉGTŐL,- a MUOÉTÓL,

aztán „személyektől is”-akik ki tudja miért a fórumon

élik ki szadista hajlamaikat.

 

Itt van például koszorús költőnk,- Richard von Burghnagel,

aki háborítatlanul írja szebbnél szebb verseit.

A kutya se ugatja meg. Igaz,- ahhoz „szimatot kéne fogni”,

de aki nem „néz be sehová”- nem is lát SEMMIT!

 

Ez az igazi politika! Nem lát,- nem hall,- nem beszél!

Mintha csak a bíróságon lennénk,- ahol az

igazságszolgáltatás szimbóluma ez a „három majom”.

A stuccpolitika egyébként is hatásos: Nem idekeskedik,

legfeljebb másnak megy fel a vérnyomása.

És így intézni se kell semmit. Mert amiről nem tudunk,

az nincs is. Ezért lesz olyan „rózsás a kép”.

Ami valójában jobban hasonlít egy bűzös mocsárra,

ahol a békák ülnek a sárban,- és jól érzik magukat.

 

Hát én nem akarok „bűzös mocsárban élni”,

szeretem a tiszta viszonyokat. Ahol a számok

nem hazudnak,- ahol a kétszer kettő mindig négy,

és ahol a 21 a nyerő! Mert 19-re még lehet,

de olykor KELL- lapot húzni!- Hogy 21 legyen.

Ha már arra van „kitalálva” az egész...Vagy 15-re.

 

Mindegy. Lehet,- hogy 2008-ban „Új időszámítás kezdődött”,

ahol nem a „szabályok dominálnak”- hanem az érdekek.

Minden szinten szinte minden „sántít”. De az is lehet,

hogy csak én vagyok vak.

 

Vagy „csak vén hülye”. Mondták már sokan.

Biztos igazuk is van. Legutóbb a feleségem mondta,

hogy ebbe fogok belebolondulni. Szerintem nem fogok,

mert ha már „hülye” vagyok,- nem lehetek „duplán” az!

 

Na mindegy. Legfeljebb itthon töltöm a „szabad időmet”,

úgyis el vagyok maradva sok mindennel.

Meg kell számolnom,- hány barátom maradt.

Erre elég lesz talán az „egyik kezem”.

A másikon meg azt számolom meg,

ki van még a „családban”- aki érdeklődik a felől,

mit csinál a Vén Hülye?

Erre talán még sok is a „másik kezem”.

 

Ha találok annyi „számolnivalót”,

hogy minden ujjamra jut egy,

akkor még „talán” érdemes élnem,

talán rámnyitja Walaki néha az ajtót.

Ezért nem zárom be. Mert ha bezárnám,- hogy jönne be?

 

Most „ülök a szobámban,- némán,- egyedül”- és azt várom:

Ki az,- aki még a „barátjának tart”. (ásózni nem megyek)

 

-És ki az,- aki még kíváncsi arra a vén,

hülye apjára,-nagyapjára...

 

Sürgős!- jeligére várom a jelentkezőket!

 

Karácsony után már késő kántálni!”

 

 

-egy vén hülye”

aki még bízik...

csak azt nem tudja,- MIBEN!

 

Szerző: Szilárd bácsi  2008.12.16. 08:35 3 komment

Címkék: humor ulti

A bejegyzés trackback címe:

https://szilardba.blog.hu/api/trackback/id/tr87825617

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

oregbaratom 2008.12.16. 11:25:17

Kedves BARÁTOM!

Én is leírtam már nektek a hitem elvesztésének "rövid" történetét. Azt hiszem azért nem ennyire kilátástalan a helyzet. Az álltalam említett úr azóta belátta, hogy nekem van igazam! (lehet, hogy az egész csak kamu) Lemondott ez elnöki posztról, engem viszont nem lehet megválasztani, mert nem vagyok két éve tag!

Engem is az érdekek mindenek előtti előtérbe helyezése borított ki (anyagiakra gondolok)

Legutóbb egy "agymosott" azt kérdezte: hogy ízlett anyádnak a VÖRÖSHÚS ruszkikám. Én már lassan ezen se borulok ki.
Fel a fejjel, és a kiborulást hagyd meg 2010-re a másik oldalnak!!

ködember 2008.12.17. 17:11:44

Kedves SZilárd! Az hogy győznünk kell kétség sem férhet hozzá, az a mi feladatunk lesz, hogy minnél szorossabra füzni a köteléket! Ne bujj a "vén hüje" kifejezés mőgé!Szeretnék olyan hüje lenni mint Te!Xar dolog lehet azoknak akik naponta kapják a fricskákat! Remélem ezután is mi fogjuk osztogatni!Sajna nem engedhetjük meg a jobbosok és a jobbiknak sem, hogy labdába rugjanak!Ahol a baloldal elfárad a jobb labdába sem roghat! Nezse neked zsebtigris!Agárda is elment tegnap este a sivatagba homokot számlálni,remélem sosem ér végett a munkájuk!

juhasznejuli 2008.12.28. 18:26:33

Szilárdbá" győzni kell de a jó társaság nem elhanyagolható,ezért ne hanyagolj el bennünket!
süti beállítások módosítása