NAPLÓM Békeidők

 

 

Megpróbálom az eddigi részeket összehozni egységes egésszé.
Lehet,- hogy sikerül,- de az is,- hogy nem...
Egy próbát megér!


 

Nagy fába vágtam a fejszém: Naplót kezdtem írni "vén fejjel",- amikor írni se szerettem soha.

-Nem is írtam levelet se,- "csak egy személynek",-azt is csak akkor,- ha távol voltam Tőle.

Vázlatot,- ami a tanításhoz kellett  (volna) -is csak egyszer,- amikor a Bemutató tanításra   KÖTELEZŐ VOLT -részletest írni...

 

Nem tudom,- mi lett velem,-hogy most -ha kell,-ha nem,-ÍROK..- De minek?-Vagy Kinek?

-Nem érdekel. Az se,- ha senki nem fogja olvasni. Ha viszont igen,- már nem fáradtam hiába!

 

-És talán az én "tévedéseimből"- más is okulhat!

-Ezért írok. Magamnak,-hogy megnyugtassam magamat. Másnak,- hogy "felbosszantsak" néhány embert. Hogy nekem mi a jó ebben? -Semmi!

 

De soha nem szoktam figyelembe venni se azt,- hogy mi lenne jó  Nekem,- azt meg pláne,- hogy  MÁSNAK!

 

Akinek tetszeni fog,- úgyis elolvassa!

-A "többiek" véleményére meg nem vagyok kíváncsi!

Így kezdődött: Megbeszéltem magammal!

 

    Előhang   Kattints ide

Gyermekkorom.  Azok a  BOLDOG BÉKEIDŐK!

1.  rész      Miből lesz a cserebogár? Kattints ide

2.  rész      Nagyapámtól hallottam Kattints ide

3.  rész      Lassan járj,-tovább érsz! Kattints ide

4.  rész      Az első szó Kattints ide

5.  rész      Amikor én még kis srác voltam... Kattints ide

 Kisfiúként "léptem be" a  HÁBORÚBA,- de már Nagy fiú lettem a végére.

6.  rész      Sötét felhők az égen Kattints ide

7.  rész      Nem akarom,- hogy elvigyék Őket!Kattints ide

?   rész?      -Ki tudja!  -Én nem! DEPRESSZIÓS  LETTEM! Kattints ide

-Lesz FOLYTATÁS!  "nem kell bex@rni!"

-De "csak" IDE! -TEHÁT A "MEGKÖZELÍTÉS"- legbiztosabb módja a következő:

Megkerestek az "ismerősök között",-rámkattinttok,- és kiválasztjátok a  Naplót! 

 

-A végén,- (de inkább "közben) -ott lesz a  FOLYTATÁS!

-Hogy miért írtam meg a ?. folytatást?  - CSAK!  Mert ezt akartam megírni,- mert ezt "fontosnak tartottam" a többi rész megértéséhez...

 

 

 

Szerző: Szilárd bácsi  2009.07.12. 12:53 Szólj hozzá!

Címkék: napló

A bejegyzés trackback címe:

https://szilardba.blog.hu/api/trackback/id/tr611241623

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása